FAQ - Veelgestelde vragen

 

Binnen welke termijn wordt een bestelling geleverd?

Dit verschilt per product. Bij elk product zal worden aangegeven hoelang de bezorgtijd duurt. Bij normale bestellingen duurt het 1 tot 3 werkdagen. U kunt altijd bij het afrekenen in het opmerkingenveld aangeven wanneer u het pakket nodig heeft, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat u het op tijd arriveert.

Voor België duurt de bezorgtijd 3 tot 8 werkdagen.

 

Welke betaalwijzes zijn er?

U kunt via iDeal en bancontact betalen. Wilt u op een andere manier betalen? Stuur een mail naar info@littlethingsinlife.nl voor meer informatie. 

 

Hoe kan ik een artikel retourneren of ruilen dat ik bij jullie heb gekocht?

Wij accepteren alleen producten die ongebruikt en onbeschadigd zijn. Stuur een email naar info@littlethingsinlife.nl waar u uw bestellingnummer, het product en de reden van retour of ruilen vermeldt. Bij goedkeuring zullen wij u een adres mailen waar u het product naartoe kan sturen. De kosten van het retour verzenden zijn voor u. Binnen 2 weken zullen wij u het geld plus de bezorgkosten overmaken.

 

Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam vergeten - kunnen jullie mij helpen?

U kunt hier uw wachtwoord opvragen: http://www.littlethingsinlife.nl/wachtwoord-opvragen

 

Wat zijn de verzendkosten als ik iets online bestel?

Wij hanteren 2 bedragen:

- €1,49 voor post dat in de brievenbus past.

- €3,99 voor andere bestellingen ongeacht de grootte en het gewicht van je pakket.

Maar vanaf €15,- zijn de verzendkosten gratis!

Voor België hanteren wij de volgende 2 bedragen:

- €3,49 voor post dat in de brievenbus past.

- €9,99 voor andere bestellingen ongeacht de grootte en het gewicht van je pakket.

 

Is het mogelijk om zelf een props pakket samen te stellen?

Ja dit is mogelijk. Stuur een mail naar info@littlethingsinlife.nl met de props die je in een pakket wilt hebben. Wij sturen je een prijsopgave.